close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלון לשבת חתן

מערכת שורשו חשוון, תשעז07/11/2016

איך הכי כדאי לבחור מלון לשבת חתן

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

בשנים האחרונות, אנו עדים ליותר ויותר אירועים שקשורים בשבת חתן של בר מצווה או של חתונה, המועברים לידיים מקצועיות בתחום. אם זה לבתי הארחה מיוחדים המציעים אירוח של שבת חתן או אפילו מלון לשבת חתן, וכל זה מסיבות רבות וטובות. משפחות רבות מעידות כי הבחירה לערוך את שבת החתן במלון הסירה מעליהם עול כבד של תכנון האירוע ועזרה להם לשמוח מכל הלב ללא כל טרדה ועול.

לינה במקום אחד

כאשר מנסים לארגן לבד את שבת החתן, יש לדאוג למקומות לינה בעבור כל האורחים. מדובר בפרוצדורה מאוד מורכבת של שכירת יחידות דיור ללינה או בקשת 'טובות' משכנים שיועילו לתרום את הבית שלהם לצורך העניין (במקרה והם לא מתכננים לשהות בשבת בביתם) וכאשר בוחרים לערוך שבת חתן במלון, פותרים את העניין בקלות רבה.

אולם קרוב ונגיש לכולם

כאשר האירוע נערך באופן פרטי, יש למצוא אולם בקרבת בית הכנסת ובקרבת מקומות הלינה של האורחים על מנת שלא לאלץ אותם להיטלטל מדירת האירוח לתפילה ומשם לאולם שבה נערכת הסעודה 3 פעמים במהלך השבת. במלון לעומת זאת ישנו האולם בו נערכים הסעודות כאשר הכול כמובן נמצא באותו המתחם.

בעלי השמחה לא עומדים במטבח!

כאשר בוחרים לארגן לבד את שבת החתן, מוצאים את עצמם בעלי השמחה, עומדים כל העת במטבח, אף כאשר הם בחרו להיעזר במלצרים, עדיין מוטל עליהם העול לכוון אותם ולהדריך אותם, איך לחלק את המנות, מה להוציא ומתי, מה לפני ומה אחרי וכו' . מובן שבבית מלון אין מה לחפש במטבח. הנהלת הקייטרינג שבמלון מופקדת על הכול על פי רצונכם וההזמנה שלכם מראש.

מובן שהרבה יותר נחמד להשתתף בשמחה בישיבה עם האורחים מאשר לעמוד במטבח כל הזמן ולפקח על הגשת המנות.

איך תבחרו מלון לשבת חתן?

כיום ההיצע של המלונות לשבת חתן, הינו גבוה וניתן למצוא בקלות את המלון שיארח אתכם ואת השמחה שלכם, מכל הלב ממש. אז לפני שתתחילו להתבלבל, חשוב שתכינו לכם רשימה מדויקת ומפורטת של האורחים האמורים להשתתף באירוע, מספר הילדים אם יש וכך תדעו באיזה סדר גודל עליכם לחפש. התאימו את המלון על פי כל הפרמטרים שלכם גם מבחינת מיקומו של המלון ביחס למקום המגורים שלכם ושל הזוג הצעיר, וגם ביחס למקום המגורים של האורחים שלכם. מומלץ לגלות התחשבות באורחים ולא להוציא אותם לשעות נסיעה ארוכות מידי לאורך כל כבישי הארץ.

בררו בדבר טיב האוכל המוגש במלון, רמת הכשרות על פי מה שמקובל עליכם ועל האורחים שלכם, הימצאות בית כנסת בקרבת המלון או אפילו בתוך מבנה המלון, איכות החדרים ורמתם, מידע על העלויות השונות וכו' . לאחר שכל המידע יהיה בידיכם, תוכלו להחליט מה מתאים לכם, האם להגביל את כמות האורחים, כמה חדרים להזמין וכו' .

אנחנו בטוחים שלאחר כל הבירורים, תיהנו משבת שמחה ומושלמת! והעיקר שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה